RCS&RDS: În România avem 1.568 de oameni la vânzări şi 1.886 în departamentul de relaţii cu clienţii

Autor: Adrian Seceleanu 15.03.2017

Compania de cablu RCS&RDS, cel mai mare furnizor de servicii TV şi internet fix de pe piaţa locală, gestionează prin resurse proprii majoritatea activităţilor de management al clienţilor, inclusiv serviciile de tip call-center şi cele de activare şi dezactivare a diferite produse, având o echipă de aproape 2.000 de oameni dedicaţi acestui segment, conform datelor publicate de operator în prospectul emisiunii de obligaţiuni de 350 mil. euro desfăşurate în luna noiembrie a anului trecut, document consultat de ZF. „Aceste operaţiuni sunt localizate în prezent în Bucureşti şi Oradea pentru piaţa din România şi în Debrecen pentru Ungaria. La finele lunii iunie aveam 1.886 de angajaţi în departamentul de relaţii cu clienţii din România, (…) şi un număr de 384 în Ungaria”, potrivit sursei citate.