"Ne-au crescut afacerile cu peste 70% de cand s-au introdus curse low-cost pe ruta Iaşi - Bucureşti"

Autor: Adelina Mihai 17.03.2017

Afacerile Grapefruit, o agenţie de consultanţă digitală şi user ex­pe­rience fondată în urmă cu 18 ani în Iaşi, au crescut cu 71% anul tre­cut ca ur­mare a creşterii numărului de zbo­ruri pe ruta Iaşi-Bucureşti şi a intro­du­cerii de curse low-cost pe această rută.

"Creşterea foarte mare a cifrei de afaceri de anul trecut faţă de anul 2015 se datorează faptului că am mers foarte mult la Bucureşti, pen­tru că biletele de avion sunt mult mai ieftine. Am fost mai aproape de cli­enţi şi de nevoile lor, astfel că am ajuns la o cifră de afaceri de 650.000 de euro anul trecut faţă de 380.000 de euro în 2015", a explicat Georgiana Dragomir, Managing Direc­tor în cadrul Grapefruit.

Anul trecut, numărul total al curse­lor zilnice directe spre Otopeni de pe Aeroportul Iaşi a ajuns la opt, iar trei dintre aceste curse zilnice sunt ale operatorului aerian low-cost Blue Air.

"Pentru anul acesta, ne-am propus ca ţintă o cifră de afaceri de 800.000 de euro şi o marjă de profit de 20%".

Agenţia Grapefruit a fost înfiin­ţa­tă în 1999 de către trei absolvenţi de medicină - Marius Ursache, Laurian Grindoc şi Ştefan Liuţe - la Iaşi, iar compania are 25 de angajaţi (23 la Iaşi şi 2 în Bucureşti).