Compania de curierat DPD România a transportat cu 28% mai multe colete de Valentine’s Day şi 1-8 martie

Autor: Mădălina Dediu Panaete 17.03.2017

DPD România, unul dintre cei mai mari companii de curierat de pe plan local, a livrat în perioada 10 februarie - 10 martie, cu 28% mai multe colete comparativ cu acelaşi interval de timp al anului trecut. Perioada a coincis cu Mărţişorul, Ziua femeii şi Valentine’s Day şi a adus o creştere substanţială a volumului de colete livrate de curierii români.

Potrivit datelor DPD, cadourile destinate femeilor s-au vândut cel mai bine în intervalul 10 februarie – 10 martie, fashion-ul poziţionându-se pe prima poziţie în topul industriilor care au generat cele mai multe livrări în perioada de referinţă. De asemenea, topul este completat de produsele electronice, cele din zona de cosmetice, accesorii home & deco, dar şi jucării.

„Vârful de comenzi din e-commerce-ul românesc a fost principalul motor de creştere al business-ului DPD primăvara aceasta, generând un plus de aproape o treime al coletelor expediate. Prin comparaţie, în decembrie 2016 - ianuarie 2017, o altă perioadă tradiţional aglomerată pentru curieri, am raportat o creştere de 25% a volumelor de livrări”, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD România.