Cel.ro, al doilea magazin online de pe piaţă, ţinteşte venituri de un milion de euro din vânzarea de poliţe RCA. Compania estimează o creştere a vân­zărilor de 30%, care ar duce afacerile aproape de 70 mil. euro

Autor: Ioana Nita 29.03.2017

Cel.ro, al doilea cel mai mare magazin online de pe piaţa locală de electro-IT, operat de compania Corsar Online, a inclus în ofertă începând cu această săptămână şi poliţe de asigurare RCA, ţinta de vânzări pentru anul în curs fiind de a atinge pragul de un milion de euro.

Astfel, vânzările de poliţe RCA ur­mează să ajungă la o pondere de 2% din ci­fra de afaceri. Corsar Online a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 240 mil. lei (apro­ximativ 53 mil. euro), în creştere cu aproa­pe 40% faţă de anul anterior. Pentru anul curent compania estimează o creştere a vân­zărilor de 30%, care ar duce afacerile com­paniei aproape de pragul de 70 mil. euro.

„În primul trimestru din acest an apro­ximăm 14 milioane de euro, reprezentând o creş­tere cu 30% faţă de acelaşi trimestru al anului precedent. Cea mai bună evoluţie înregistrată în primele luni ale acestui au fost următoarele categorii: telefoane, televizoare şi electrocasnice”, potrivit lui Tiberiu Pop, directorul general al Corsar Online.