Veniturile reţelei de magazine Penny Market au urcat la 675 mil. euro în 2016. „România a avut cea mai mare creştere din grup“

Autor: Mădălina Dediu Panaete 03.04.2017

„Penny International a înregistrat din nou cea mai mare creştere a veniturilor în România, de 12,5%. România a fost urmată de Ungaria, cu un avans de 6,6%.“

Retailerul de tip discount Penny Market, parte a grupului german Rewe, a avut anul trecut venituri mai mari cu 12,5%, ajungând la aproape 675 de milioane de euro, conform calculelor ZF pe baza celui mai recent raport al Rewe.

În 2015 (ultimele date disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe), Rewe România, subsidiara locală a grupului german Rewe, a avut venituri de 2,66 miliarde de lei (600 mil. euro), similare cu cifra de afaceri.

„În Italia, Austria, Ungaria, Ro­mânia şi Cehia, Penny International a generat venituri de 4,2 miliarde de euro, în creştere cu 4,1% comparativ cu anul precedent (ajustat la evoluţia cursului de schimb). Ţările care au realizat cele mai mari venituri sunt Cehia (1,2 mld. euro), Italia (1,1 mld. euro) şi Austria (780 mil. euro). Penny International a înregistrat din nou cea mai mare creştere a veniturilor în România, de 12,5%. România a fost urmată de Ungaria, cu un avans de 6,6%“, se arată în raportul grupului german Rewe.