Doar o afacere românească se mai bate cu multinaţionalele pe piaţa de peste 200 de milioane de euro a condimentelor
Producătorul Ion Moş, controlat de familia Cărăgui, este cea mai mare afacere antreprenorială de pe piaţa condimentelor, după ce Levente Bara a vândut fabrica Supremia din Alba Iulia grupului francez Solina.
Cu toate acestea, pe piaţă mai sunt câţiva producători de condimente, însă doar unul are afaceri comparabile cu cele realizate de multinaţionale. Astfel, producătorul Ion Moş, controlat de familia Cărăgui, se află pe locul al patrulea pe piaţă, având în 2015 (ultimele date disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe) o cifră de afaceri de aproape 100 de milioane de lei. Compania a fost înfiinţată în 1992 şi este activă în 20 de ţări, conform datelor de pe site-ul companiei. Societatea deţine trei fabrici de amestecuri uscate în România, una pentru lichide, dar şi un centru de cercetare şi dezvoltare.