Doi timişoreni au investit peste 40.000 euro într-un magazin de dulciuri şi se aşteaptă ca 50% din vânzări să vină din online

Autor: Ioana Nita 05.04.2017
Giorgiana Petre (33 ani) şi Ştefan Szakal (35 ani), specialişti în marketing, respectiv web design, au investit 44.000 de euro pentru înfiinţarea unui magazin fizic în Timişoara, precum şi a unuia online specializat în comercializarea de dulciuri – cevadulce.tm.ro.

Magazinul online a generat 30% din veniturile totale realizate anul tre­cut, care s-au situat la circa 40.000 euro.

„Magazinul online funcţionează de un an, a fost lansat ulterior magazinului fizic, şi momentan nu avem listate chiar toate produsele din magazinul offline. Pentru că potenţialul de creştere a vânzărilor online este unul foarte mare, cu investiţii relativ mici, anul aces­ta ne vom concentra mai mult pe acest canal. Cele mai mari costuri sunt cele pentru fo­to­grafiile profesioniste, pe care nu le pri­meşti mereu de la producători sau distri­buitori”, a explicat Giorgiana Petre, acţio­nar îm cadrul SC Ceva Dulce Shop SRL, com­pa­nia care administrează cele două ma­gazine. Ea se ocupă de magazin împreună cu sora ei, Do­rina, Ştefan Szakal oferind con­sul­tan­ţă de bu­siness.