Starbucks atacă piaţa stradală din Timişoara cu o cafenea de 220 de metri pătraţi în Piaţa Victoriei

Autor: Alina-Elena Vasiliu 20.04.2017

Este prima unitate stradală a lanţului american în Timişoara, unde Starbucks mai are două cafenele în malluri.

Lanţul de cafenele Starbucks a des­chis a treia unitate din Timişoara, în Piaţa Victoriei, o cafenea cu o suprafaţă de 220 de metri pătraţi situată într-o zonă în care se mai află chiriaşi precum McDonald's, KFC, dm drogerie market, Meli Melo, farmacii şi bănci.

Noua unitate se adaugă celorlalte două din Timişoara, care există în cen­trele comerciale Iulius Mall şi Timişoara Shopping City. Noua unitate este însă prima locaţie high street.

"Procesul de identificare şi negocie­re a durat trei luni, spaţiile în zonă fiind rar disponibile. Zona Pieţei Victoriei es­te integral ocupată, cererea asigurand ocu­parea rapidă a spaţiilor", spune Fe­licia Vasiu, head of Timişoara branch în ca­drul companiei de consultanţă imo­bi­liară Activ Property Services, care a in­ter­mediat tranzacţia.

Chiria medie în Piaţa Victoriei din Ti­mişoara pentru cele mai bune spaţii co­mer­ciale de stradă (segmentul "prime") cu suprafeţe de 100-200 de metri pătraţi, este între 35 şi 40 de euro pe me­tru pătrat, potrivit datelor din indus­trie. La o suprafaţă de 220 de metri pă­traţi, înseamnă că chiria pe care o plă­teş­te Starbucks pentru locaţia nou inau­gu­ra­tă este cuprinsă între 7.700 şi 8.800 de euro.