Brandul spaniol Nanos intră în lupta pentru cei 320 mil. euro pe care românii îi cheltuie pe haine pentru copii

Autor: Cristina Rosca 21.04.2017

Brandul spaniol Nanos a deschis ieri, 20 apri­lie, primul magazin din România, acesta fiind am­palsat în mallul Promenada din zona de nord a Bucureştiului.

Zona este totodată unul dintre cele mai im­portante poluri de birouri din Capitală, găz­duind câteva zeci de mii de corporatişti care câştigă salarii peste media de circa 490 de euro net lunar.

Magazinul Nanos va fi amplasat la nivelul -1 al mallului, potrivit unui anunţ al centrului comercial. Bran­dul spaniol Nanos are o isto­rie de peste jumătate de secol şi are la nivel mondial 70 de ma­gazine în care se vând haine pentru copii cu vârste cu­prinse între zero şi 14 ani. Bran­dul se va poziţiona pe seg­mentul premium, pe o piaţă unde preţul joacă un rol important.