Doi fraţi din Bucureşti fac 10 mil. euro cu lactate, ouă şi ulei de măsline a căror producţie este externalizată

Autor: Roana Rotaru 24.04.2017

Josi Logistic, o companie deţinută de fraţii Stoian, cu sediul în Bucureşti, a ajuns la un business de 10 mil. euro în 2016 din distribuţia de produse lactate, ouă, uleiuri şi măsline marca Josi şi J’olivia.

Compania nu are activităţi în producţie, ci subcontrac­tea­ză fabrici, atât din România, cât şi din străinătate - din ţări pre­cum Bulgaria, Grecia, Polonia sau Germania- care produc produsele marca Josi şi J’olivia.

„În cazul produselor lactate marca Josi, 70% din pro­du­sele noastre sunt fabricate în fabricile din România, iar 30% pro­vin din import. Ouăle pe care le comercializăm provin inte­gral de la mai multe ferme din Călăraşi şi Ialomiţa de unde colectăm 600.000 de ouă lunar. Uleiurile şi măsline provin de la o fabrică din Grecia. În plus, ne ocupăm şi de distribuţia pro­duselor Almera şi GordonProd cu brandul lor“, a spus Simona Alecu, directorul  de achiziţii al Josi Logistic.

Businessul companiei a crescut cu 80% anul trecut, potrivit calculelor ZF realizate pe baza datelor publice şi a informaţiilor furnizate de companie. În 2017 Josi speră la afaceri de peste 11 mil. euro.