Veniturile Fashion Days au urcat cu 17% în 2016, dar pierderile s-au dublat

Autor: Ioana Nita 26.04.2017

Fashion Days Shopping SRL, cel mai mare retailer de modă online de pe piaţa locală, cu operaţiuni şi pe pieţele vecine, în Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat anul trecut o pierdere netă de 14,2 milioane lei, aproape dublă faţă de 2015, când a raportat pierderi de 7,6 milioane lei, potrivit datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe. Per total, afacerile companiei s-au ridicat la 228,2 milioane lei în 2016, conform sursei citate.

Comparând afacerile din 2016 cu cele din 2015, când compania încă era prezentă în 7 ţări, rezultă o rată de creştere a veniturilor de 3% faţă de anul anterior. Comparând încasările pentru aceleaşi ţări pentru cei doi ani, rata de creştere este de fapt mult mai mare, a explicat pentru ZF Robert Berza, directorul general al grupului Fashion Days.

„Cumulat, veniturile Fashion Days în cele trei ţări au crescut cu 17%, în 2016, comparativ cu anul anterior”, a declarat el.