Pierangelo Decisi, preşedinte Soag Group, Sigit Oman Automotive Group: În privinţa extinderii, o companie trebuie să decidă dacă ”rămâne în lac” sau ”se duce în mare”

Autor: Roxana Rosu 26.04.2017

Antreprenorii trebuie să se schimbe, să gândească global, să decidă dacă renunţă la confortul pieţei locale şi ies pe alte pieţe, dacă ”rămâne în lac” sau ”se duce în mare”, a spus Pierangelo Decisi, preşedinte Soag Group, Sigit Oman Automotive Group la conferinţa ZF ”Cum pot antreprenorii să iasă cu businessul peste graniţă”

ADN se schimbă când condiţiile se schimbă. România este o piaţă mare şi bogată, iar oamenii se simt confortabil să stea aici pentru că au vânzări. De ce s-ar duce afară? Dar lucrurile se schimbă, globalizarea acţionarea, piaţa devine matură. Oamenii trebuie să se schimbe şi ei, să gândească global, să decidă ce fac pe piaţă, cum se dezvoltă. Dacă vrei să creşti trebuie să ieşi pe alte pieţe, să investeşti, să decizi dacă rămâi în lac sau te duci în mare. În lac sunt nişte peşti, dar ei s-ar putea să nu ajungă pentru toţi, deci te duci în mare.