Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour Romania: „Comerţul modern în ţările vestice este undeva pe la 90%, în Romania la nivelul lunii februarie era la 60%”

Autor: Roana Rotaru 27.04.2017

Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour Romania, spune că tendinţa retailului românesc este de ajunge să acopere 90% din piaţă, precum se întâmplă în ţările vestice, pentru că românul vrea să îşi permită mai mult cu aceeaşi sumă şi se va îndrepta spre retailul modern.

„Comerţul modern în ţările vestice este undeva pe la 90%, în România la nivelul lunii februarie era la 60%. A crescut cu aproape 2 puncte procentuale faţă de primelele luni ale anului trecut. (...) Consumatorul cu ce buget are vrea să îşi permită mai mult cu aceeaşi sumă, deci se va îndrepta spre retailul modern”, a spus Andreea Mihai în cadrul conferinţei ZF Retail 2017.