Deichmann vrea să deschidă şapte magazine în acest an, după afaceri de 380 mil. lei anul trecut

Autor: Roxana Rosu 04.05.2017

Retailerul de încălţăminte Deichmann România, parte a grupului german cu acelaş nume, a încheiat anul trecut cu afaceri de 380,5 milioane Lei, în creştere cu 15,9% (2015: 328,4 milioane Lei), după ce reţeaua de magazine de pe plan local a vândut 3,2 milioane de perechi.

 „Suntem foarte mulţumiţi de rezultat. Chiar şi la zece ani după intrarea noastră pe piaţa din România suntem în continuă creştere şi ne orientăm în mod consecvent spre necesităţile clienţilor noştri”, spune Daniel Popa, directorul general al firmei DEICHMANN România.

Retailerul a deschis primul magazin în 2007 şi de atunci şi-a extins în continuare reţeaua de filiale. Anul trecut, compania a deschis opt unităţi noi, ajungând la 82 de locaţii. Numărul angajaţilor a crescut la 629 (2015: 612).