Selgros merge cu al treilea magazin pe format mic la Bistriţa şi ajunge la 22 în total

Autor: Cristina Roşca 11.05.2017
Lanţul de magazine de tip cash & carry Selgros va deschide în acest an în oraşul Bistriţa din nordul ţării un nou magazin pe format mic, respectiv cu o suprafaţă de circa 4.000 mp. Acesta va fi al treilea magazin pe acest format după cele din Alba Iulia şi Târgu Mureş inaugurate anul trecut.

Deschiderea unui magazin Selgros pe format clasic costă până la 20 de milioane de euro, sumă ce include atât preţul terenului, cât şi construcţia efectivă a magazinului ce măsoară circa 10.000 mp. Pentru acest format mic Selgros nu a comunicat investiţia.

După cele două deschideri de anul trecut Selgros a ajuns la 21 de magazine în România, astfel că unitatea din Bistriţa ar fi a 22-a.

Selgros Cash & Carry a intrat pe piaţa locală în 2001 şi a fost una dintre cele mai prudente reţele în ceea ce priveşte expansiunea, având doar 21 de magazine în România după 16 ani de prezenţă. Compania este prezentă în oraşele mari ale ţării, de regulă în reşedinţele de judeţ.