Volumele Coca-Cola în România pierd din „bule“: doar 5% plus în T1
Autor:
Mădălina Dediu Panaete
12.05.2017
Toate categoriile din portofoliul companiei au crescut în primul trimestru, cu excepţia apei.
Coca-Cola HBC România, cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare, a înregistrat în primul trimestru volume mai mari cu circa 5% (mid single digits), înregistrând astfel al nouălea trimestru consecutiv de creştere, conform ultimului raport al companiei.
Toate categoriile din portofoliul companiei au crescut în primul trimestru, cu excepţia apei.
De regulă, vânzările de apă îmbuteliată cresc puternic vara şi scad în perioada iernii.
În aceeaşi perioadă, segmentul de băuturi carbonatate din portofoliul companiei a avut o creştere „puternică“, datorită creşterii cu aproape 10% a brandului Coca-Cola.
Astfel, în primul trimestru ritmul de creştere a mai încetinit după ce anul trecut gigantul a avut vânzări în volum mai mari cu 9% faţă de anul precedent.