Volumele Coca-Cola în România pierd din „bule“: doar 5% plus în T1

Autor: Mădălina Dediu Panaete 12.05.2017
Toate categoriile din portofoliul companiei au crescut în primul tri­mestru, cu excepţia apei.
 
Coca-Cola HBC România, cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare, a înregistrat în primul trimestru volume mai mari cu circa 5% (mid single digits), înregistrând astfel al nouălea trimestru conse­cutiv de creştere, conform ulti­mului raport al com­paniei.
 
Toate categoriile din portofoliul companiei au crescut în primul tri­mestru, cu excepţia apei.
 
De regulă, vânzările de apă îmbuteliată cresc puternic vara şi scad în perioada iernii.
 
În aceeaşi pe­rioadă, segmentul de băuturi carbo­natate din por­tofoliul companiei a avut o creştere „puter­nică“, datorită creş­terii cu aproa­pe 10% a brandului Coca-Cola.
 
Astfel, în primul trimestru ritmul de creştere a mai încetinit după ce anul trecut gigantul a avut vânzări în volum mai mari cu 9% faţă de anul precedent.