Alro Slatina şi-a triplat profitul în T1, la 78 mil.lei, pe fondul creşterii vânzărilor şi a preţului la aluminiu. Marjele de profitabilitate au crescut vizibil, la fel şi abilitatea companiei de a genera lichiditate

Autor: Roxana Rosu 15.05.2017

Producătorul de aluminiu Alro Slatina a înregistrat un profit net de 78 milioane lei în primul trimestru al anului, faţă de 27 milioane lei în perioada similară din 2016, în timp ce cifra de afaceri s-a majorat cu 12%, la 634 milioane lei.

Profitul net ajustat (rezultatul net plus/(minus) cheltuială/(venit) cu/din deprecierea imobilizărilor, plus/(minus) pierdere/(câştig) din instrumente financiare derivate care nu se califică pentru aplicarea contabilităţii de acoperire a riscurilor, plus/(minus) cheltuieli/(venit) cu/din impozitul pe profit amânat) s-a situat la 93 milioane de lei, în primul trimestru din 2017, comparativ cu 41 milioane de lei, în perioada similară din 2016.

„În primul trimestru al anului 2017, Alro a realizat o performanţă semnificativă atât din punct de vedere operaţional cât şi financiar, urmând strategia companiei pe termen lung, cea de creştere a producţiei şi vânzarilor de produse cu valoare adaugată, precum şi valorizând condiţiile de piaţă mai favorabile decât în perioada similară a anului precedent” a declarat Marian Năstase, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Alro. „Marjele de profitabilitate au crescut vizibil, la fel şi abilitatea companiei de a genera lichiditate. Am realizat deja o parte semnificativă a profitului net bugetat pentru anul în curs, iar condiţiile actuale de piaţă ne fac să fim încrezători privind restul anului.”