Cu produse de la 1,99 lei, brandul polonez de modă Pepco a ajuns de la zero la 335 mil. lei în trei ani în România

Autor: Cristina Roşca 18.05.2017

Compania Pepco Retail, cea care controlează reţeaua de magazine cu acelaşi nume, brand poziţionat pe segmentul de discount, a terminat anul trecut cu afaceri de 335 mil. lei, de circa cinci ori mai mari decât în 2015. Pepco a ajuns deja la aproape 120 de magazine în toată ţara.

Discounterul polonez, care s-a impus pe piaţă datorită politicii sale de preţuri mici, a obţinut anul trecut un profit net de peste 50 mil. lei, deci o marjă netă de 16%, peste media industriei. Mai mult, compania a ajuns şi la 800 de salariaţi.

Anul trecut a fost primul an de funcţionare pentru multe dintre magazinele polonezilor care au reuşit cu cifra de afaceri de anul trecut să intre în topul celor mai mari jucători din piaţă, amenintând chiar podiumul format din grupul Inditex (proprietarul Zara), H & M şi C & A. Datele C & A pe 2016 nu sunt publice, iar în anul anterior compania avea o cifră de afaceri de 314 mil. lei, sub cea a Pepco obţinută în 2016.