Interviu cu cel care i-a luat piaţa Taromului: România este una dintre cele mai dinamice pieţe din regiune, ţintim şapte milioane de pasageri

Autor: Mirabela Tiron 26.05.2017

Wizz Air, o companie low-cost din Ungaria fondată de József Váradi în 2003, a devenit liderul pieţei aeriene locale în 2011, când a depăşit ca trafic compania de stat Tarom. De atunci, low-costul şi-a crescut traficul de pasageri anual şi a ajuns la o cotă de piaţă de aproape 35%.



József Váradi, directorul executiv (CEO) al Wizz Air, liderul pieţei aeriene locale, spune că România este una dintre cele mai bune şi dinamice pieţe din regiune şi că trans­portatorul va continua să îşi extindă operaţiunile pe aeroportul din Bucureşti, dar şi pe cele din provincie. „România este o piaţă foarte bună pentru Wizz, am adăugat baze noi, con­tinuăm extinderea. Vom creşte ca­pacitatea de zbor pe piaţa locală. Suntem me­reu în discuţii cu aeroporturile de pe piaţa locală. În Bucureşti avem alocate opt aeronave, iar pe­ntru aeroporturile regionale sunt alocate 14 aeronave“, a declarat József Váradi pentru ZF. Compania, cu sediul la Budapesta, a trans­portat peste 5,5 milioane de pasageri pe rutele sale din România anul trecut, în creştere cu 23% faţă de anul anterior. Traficul s-a ridicat la 16 milioane de pasageri anul trecut pe toate aeroporturile din ţară.