Interviu cu cel care i-a luat piaţa Taromului: România este una dintre cele mai dinamice pieţe din regiune, ţintim şapte milioane de pasageri
Wizz Air, o companie low-cost din Ungaria fondată de József Váradi în 2003, a devenit liderul pieţei aeriene locale în 2011, când a depăşit ca trafic compania de stat Tarom. De atunci, low-costul şi-a crescut traficul de pasageri anual şi a ajuns la o cotă de piaţă de aproape 35%.
József Váradi, directorul executiv (CEO) al Wizz Air, liderul pieţei aeriene locale, spune că România este una dintre cele mai bune şi dinamice pieţe din regiune şi că transportatorul va continua să îşi extindă operaţiunile pe aeroportul din Bucureşti, dar şi pe cele din provincie. „România este o piaţă foarte bună pentru Wizz, am adăugat baze noi, continuăm extinderea. Vom creşte capacitatea de zbor pe piaţa locală. Suntem mereu în discuţii cu aeroporturile de pe piaţa locală. În Bucureşti avem alocate opt aeronave, iar pentru aeroporturile regionale sunt alocate 14 aeronave“, a declarat József Váradi pentru ZF. Compania, cu sediul la Budapesta, a transportat peste 5,5 milioane de pasageri pe rutele sale din România anul trecut, în creştere cu 23% faţă de anul anterior. Traficul s-a ridicat la 16 milioane de pasageri anul trecut pe toate aeroporturile din ţară.