Antreprenor: Zvonul este cea mai bună strategie de promovare pentru afacerile mici

Autor: Cristina Bellu 29.05.2017

Adina Sima, partener în cadrul atelierului de prăjituri Dulce Bun din Capitală, crede că antreprenorii ar trebui să aibă încredere în ceea ce fac, dar dincolo de pasiune şi dăruire - caracteristice tuturor antre­pre­no­rilor - afacerile mici ar trebui să în­veţe să se uite pe balanţa de veni­turi şi cheltuieli astfel încât să gestioneze cât mai bine businessul. De asemenea, ea spune că, în cazul afacerilor mici, cea mai bună me­todă de promovare este cea „din gură în gură“, de la con­sumator către potenţiali consumatori.

„Cine creşte pe zvon este bun crescut. Cea mai sigură cale de recomandare este cea bazată pe zvonistică“, a declarat antrepre­noarea în cadrul cadrul eveni­men­tului ZF IMM’17 – Antreprenorii de azi, motorul economiei de mâine, o conferinţă realizată de ZF în parteneriat cu Bancpost şi Deloitte.

Adina Sima şi Dan Bergan au investit în urmă cu doi ani 20.000 de euro în atelierul Dulce Bun. Ea a lucrat nouă ani în publicitate şi marketing înainte să-şi descopere pasiunea pentru dulciuri. „Am început businessul dintr-o întâmplare şi din pasiune. Rezist în piaţă pentru că sunt încăpăţânată şi am răbdare. Primul moment important în dezvoltarea afacerii a fost când mi-am făcut propriul laborator“, a mai spus Adina Sima. Ea povesteşte că businessul a început timid, dar, odată cu investiţia în laboratorul de dulciuri, a început să crească.