Cel mai bun an pentru francezii de la Carrefour: afacerile au ajuns la 8,3 mld. lei, cu 50% mai mult decât în 2008, anul de boom

Autor: Cristina Roşca 29.05.2017

Grupul Carrefour a terminat anul trecut cu afaceri de 8,3 mld. lei, în urcare cu 10% faţă de anul anterior şi cu peste 50% mai mari decât în 2008, ultimul an de boom economic.

Gigantul francez, prezent pe piaţa locală cu aproape 300 de magazine sub mai multe formate, îşi consolidează astfel a doua poziţie în topul celor mai mari jucători din comerţ, după nemţii de la Kaufland, care încă nu şi-au anun­ţat rezultatele pe anul trecut. Avansul de 10% faţă de 2015 a venit într-o pe­rioa­dă în care consumul creşte sus­ţinut (cu 13,5% anul trecut), iar Carrefour se extinde pe toate forma­tele.

Cifra de afaceri cuprinde rezul­tate­le a trei companii, Carrefour România, cea care operează hipermarketurile şi proximitatea, Columbus Operaţional, cea care încă operează reţeaua preluată de la Billa şi entitatea juridică ce administrează supermarketurile Market, respectiv Artima.