Afacerile retailerului online elefant.ro s-au majorat cu aproape 50% în 2016, la 113 mil. lei

Autor: Ioana Nita 09.06.2017

Elefant Online, compania care administrează re­tai­lerul online elefant.ro, a înregistrat în 2016 a­fa­ceri totale nete de 113,3 mil. lei (25,2 mil. euro), în creştere cu 46% comparativ cu anul anterior, conform informaţiilor furnizate de Ministerul de Finanţe. Cu toate acestea, pierderile retailerului online au continuat să crească anul trecut, ajungând la 16,8 mil. lei (3,7 mil. euro), faţă de circa 9,7 mil. lei în 2015. 

Pentru anul în curs, compania are o ţintă de afaceri de 45 mil. euro, în 2018 speră să ajungă la 70 mil. euro şi în 2019 la 100 mil. euro, potrivit declaraţiilor CEO-ului Elefant Online, Dan Vidraşcu, făcute în cadrul unei ediţii ZF Live de la finalul lunii martie a acestui an.

Retailerul online va continua să facă investiţii masive în următorii ani, acesta având în plan să intre pe piaţa din Bul­garia şi să lanseze un marketplace în decursul acestui an. „În Bulgaria este o in­vestiţie de câteva sute de mii de euro, pentru că este vorba de platformă, de partea de traducere şi servicii. Livrările se vor face din depozitul nostru central din Bucureşti. În Bulgaria curierii au o infrastructură foarte bine pusă la punct, cu nu­măr mare de puncte de colectare, opţiunea de a plăti cu cardul la curier, lucru care la noi nu prea există“, a declarat în martie Vidraşcu. Anul tre­­cut, compania Elefant Online a avut în medie 198 de angajaţi, cu 53 mai mulţi faţă de 2015.