Retailerul online de jucării BestKids mizează pe afaceri de peste 4 mil. euro în 2017. „Vânzările în primele cinci luni ale anului s-au situat la 1,2 milioane euro.“
BestKids, unul dintre cei mai mari retaileri online de jucării pentru copii de pe piaţa locală, ţinteşte să depăşească anul acesta pragul de 4 milioane de euro cifră de afaceri, cu peste 10% mai mult decât în 2016, când veniturile totale s-au situat la 3,6 milioane euro. În primele cinci luni ale acestui an, magazinul online de jucării a înregistrat deja vânzări de circa 1,2 milioane euro. „Vânzările BestKids în primele cinci luni ale anului s-au situat la 1,2 milioane euro. Circa 55% din businessul de jucării al BestKids se realizează în perioada 20 noiembrie - 20 decembrie. Estimăm că cifra de afaceri pe întreg anul 2017 va depăşi pragul de 4 milioane euro”, a declarat pentru ZF George Şerban, directorul general şi unul dintre fondatorii BestKids, alături de Gabriel Ioan Rusu. Cei doi, de profesie economist şi programator, respectiv inginer de calculatoare, au înfiinţat magazinul online specializat în comercializarea de jucării pentru copii în urmă cu 10 ani. Începând din 2011, în businessul BestKids s-a implicat şi un al treilea asociat - Jakab Janos, CEO în cadrul Peak Toys Distribution SRL. Cei trei deţin părţi egale în cadrul BestKids. Magazinul online de jucării înregistrează cele mai multe comenzi în general de Black Friday, precum şi în perioada sărbătorilor de iarnă. „Din punctul de vedere al traficului şi al numărului de comenzi, cea mai aglomerată zi este cea de Black Friday, când traficul creşte de până la 10 ori, iar numărul de comenzi este de 15 ori mai mare decât cel dintr-o zi obişnuită.“ În cele 3 zile de campanie cifrele sunt echivalente unei întregi luni de activitate.