Îmbuteliatorul de apă La Fântâna şi-a deschis magazin online pentru a lua clienţi digitali

Autor: Mădălina Dediu Panaete 13.06.2017

La Fântâna, distribuitor de apă şi cafea controlat de fondul de investiţii Oresa Ventures, şi-a lansat propriul magazin online. Astfel, compania intră în comerţul alimentar online, unde liderii sunt retailerii Carrefour, Cora şi eMag, care are un parteneriat cu Mega Image.

Prin intermediul acestui magazin online, La Fântâna doreşte să abordeze segmentul de clienţi rezidenţiali, precum şi pe cei comerciali care doresc să achiziţioneze produse La Fântâna. Magazinul comercializează întreaga ofertă actuală de cafea şi produse complementare: gama de sortimente de cafea KAFUNE – brandul principal de cafea al companiei, precum şi gama de cafea Lavazza pentru segmentele HoReCa şi B2b, pentru care La Fântâna  este distribuitor autorizat.

La Fântâna este un furnizor important de servicii de aprovizionare cu apă în sistem watercooler şi purificator pentru companii şi segmentul rezidenţial din Sud-Estul Europei.

Înfiinţată de omul de afaceri Cristian Amza în 2000, La Fântâna este în prezent liderul pe piaţa românească de servicii integrate de apă şi cafea pentru companii. În primăvara anului 2016, fondul de investiţii Oresa Ventures a redevenit acţionarul majoritar al companiei, după o pauză de opt ani.