Cremeria Emilia a ajuns la şase magazine cu îngheţată şi a avut vânzări de 7,7 milioane de lei

Autor: Mădălina Panaete 14.06.2017
Cremeria Emilia, un business antre­prenorial româno-german lansat în 2015 în Capitală, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 7,7 milioane de lei, acesta fiind practic primul an in­te­gral în care afacerea a funcţionat.
 
Anul trecut, Cre­meria Emilia a vândut îngheţată în cinci unităţi şi anume în centrul vechi din Capitală, în două magazine situate în Băneasa Mall şi  câte unul în centrul co­mercial AFI Palace Cotroceni. Însă, nu toate au funcţionat pe toată durata anului. De exemplu, unitatea din Park Lake a fost deschisă în partea a doua a anului.
 
În 2015, anul în care Cremeria Emilia a fost înfiinţată, aceasta a avut vânzări de aproape 3,3 mil. lei.
 
Anul acesta, Cremeria Emilia a ieşit cu businessul şi în afara Bucureş­tiului, deschizând un magazin cu înghe­ţată în mallul Iulius Mall din Timişoara. Astfel, businessul a ajuns la şase magazine, conform datelor publice. Cremeria Emilia SRL a raportat anul trecut un profit net de 1,3 milioane de lei, faţă de 540.000 de lei în anul precedent, mai arată datele de la Ministerul de Finanţe.