Clujenii de la Farmec au investit 57.000 de euro în primul magazin Gerovital din Timişoara
Farmec Cluj, cel mai important producător român de cosmetice, continuă dezvoltarea reţelei de magazine de brand şi deschide la Timişoara prima unitate Gerovital, după o investiţie de 57.000 de euro.
Acesta este cel de-al doilea spaţiu propriu al companiei clujene în Timişoara, după ce anul trecut a fost inaugurat primul magazin Farmec.
“La un an de la deschiderea unităţii Farmec, primul magazin de brand în Timişoara, aducem mai aproape de iubitorii mărcii Gerovital soluţiile de îngrijire 100% româneşti. Unitatea oferă consumatorilor o gamă atractivă de produse, recomandări personalizate în funcţie de nevoile proprii, astfel încât fiecare să poată găsi cele mai bune variante de îngrijire”, a spus Mircea Turdean, Director general al companiei Farmec.
În ţară, Farmec deţine alte opt magazine Gerovital, dintre care trei în Bucureşti şi câte unul în Constanţa, Craiova, Cluj-Napoca, Ploieşti şi Piatra Neamţ.
În străinătate compania a deschis, în colaborare cu partenerii locali şapte magazine Gerovital - în Italia, Spania, Ungaria, Franţa şi Grecia.
Anul trecut, Farmec a raportat afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 milioane de euro), în creştere cu 14% faţă de cifra de afaceri realizată în 2015.
Şi vânzările în magazinul online al companiei au înregistrat o creştere semnificativă, acestea fiind mai mari cu 25% în 2016, după ce în anul precedent depăşiseră 1 milion de euro.
Conform datelor agenţiei de cercetare de piaţă Nielsen, citate de reprezentanţii Farmec, Gerovital s-a menţinut şi în anul 2016 în poziţia de lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a tenului (cu o cotă de piaţă de 23,3%), cât şi pe cel de îngrijire a firului de păr (cu o cotă de piaţă de 25,9%).