Producătorul Napolact: Ne-am concentrat pe dezvoltarea produselor şi retehnologizare şi asta ne-a adus profit

Autor: Mădălina Dediu Panaete 15.06.2017
FrieslandCampina România, producătorul Napolact, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 331 milioane de lei, în creştere cu 4% faţă de anul precedent.
 
De asemenea, compania a revenit pe profit, conform informaţiilor fur­nizate de reprezentanţii companiei, care nu au indicat însă valoarea rezultatului net.
 
În cursul anului trecut producătorul a integrat activităţile FrieslandCampina S.A, Napolact S.A şi Industrializarea Laptelui Mureş S.A într-o singură entitate, FrieslandCampina SA şi a consolidat, totodată, raportarea financiară.
 
Revenirea pe profit a venit în urma finalizării programului de consolidare a operaţiunilor de producţie şi a imple­mentării unui program de investiţii extensiv în cele două fabrici din Cluj-Napoca şi Târgu-Mureş, conform informaţiilor furnizate de companie.