Tânăra antreprenoare care şi-a aşezat produsele alături de branduri ca Gucci, Prada sau Oscar de la Renta

Autor: Georgiana Călin 18.06.2017

Alina Cîrstea se consideră un spirit de artist cu înclinaţie spre ştiinţe exacte. Povesteşte cum pasiunea pentru domeniul modei se află într-o simbioză perfectă cu studiile în domeniul real pe care le-a urmat. Tânăra este fondatoarea Cristallini, afacere din industria modei, cu peste 4 milioane de lei cifră de afaceri, ce se află în plină expansiune internaţională.

"Am avut norocul să mi se insufle antreprenoriatul din familie, nu m-am gândit niciodată să lucrez pentru altcineva. De pe la 19 ani tatăl meu mi-a oferit responsabilităţi în firma sa chiar şi în ceea ce priveşte managerierea oamenilor. Nu ştiam foarte clar ce presupune antreprenoriatul, dar îmi plăcea ideea şi ştiam că asta o să fac în viitor“, spune Alina Cîrstea despre decizia sa de a urma acest drum. A fost mereu pasionată de modă, însă ideea unei afaceri i-a încolţit în minte în urmă cu opt ani.

”Urma nunta fratelui meu, iar eu prospectam piaţa pentru a-mi găsi o ţinută. Atunci mi-am dat seama că nu exista suficientă ofertă în raport cu cererea şi fix aşa mi-a venit ideea acestui business“, povesteşte tânăra. În acelaşi an a pus bazele firmei şi a creat un magazin online, care vindea rochii de ocazie importate din America.

Citiţi continuarea în revista Business Magazin