Lenovo a vândut 360.000 de smartphone-uri în doi ani şi speră să atingă o cotă de 10% pe piaţa locală de smartphone-uri în 2017, odată cu relansarea brandului Motorola

Autor: Ioana Nita 19.06.2017

Compania chineză Lenovo, cunoscută în principal pentru poziţia de lider mondial al pieţei de PC-uri, se află în prezent în plin proces de relansare a brandului american de telefoane mobile Motorola, achiziţionat în 2014, strategie prin care ţinteşte să ajungă al treilea producător de smartphone-uri la nivel mondial până în 2019.

Pe plan local, compania vrea să atingă o cotă de 10% din volumul de vânzări, ţintă pe care o poate atinge cel mai devreme la finalul acestui an.

„Pentru a deveni relevant pe piaţă trebuie să ajungi la o cotă de minim 10% din volumul de vânzări. Acesta este primul pas – să atingi masa critică. Obiectivul pentru România este pentru final de an, însă este foarte posibil ca acesta să fie atins în 2018 pentru că depinde de o serie de factori. La nivel global, vrem să fim al treilea producător de smartphone-uri până în 2019“, a declarat Răzvan Sturza, mobile business group leader în cadrul Lenovo România.

Vânzările de smartphone-uri din România sunt estimate la peste 4 milioane de unităţi anul acesta, cel mai mare jucător de pe piaţă fiind Samsung, cu o cotă de peste 40% din totalul livrărilor de pe plan local.