Mallurile VIVO! ale austriecilor de la Immofinanz au avut afaceri de 32 mil. euro şi profit de 43 mil. euro

Autor: Alina-Elena Vasiliu 20.06.2017
Cele patru centre comerciale ale austriecilor de la Immo­finanz, reunite la începutul acestui an sub brandul VIVO!, au realizat anul trecut o cifră de afaceri cumulată de 158,7 milioane de lei (peste 32 mil. euro), potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Rezultatul este în creştere cu 14% faţă de 2015.
 
Immofinanz deţine patru centre comerciale în România, în Cluj-Napoca, Baia Mare, Constanţa şi Piteşti. Acestea au terminat anul trecut cu un profit total de aproape 195 mil. lei, mai mare decât cifra de afaceri.
 
Cel mai performant mall după cifra de afaceri înre­gistrată anul trecut este cel din Cluj-Napoca, administrat de Polus Tranislvania Companie de Investiţii, care a avut un business de 74,4 mil. lei, la un profit de 55 mil. lei.
 
Singurul centru comercial cu pierderi al Immofinanz este VIVO! Piteşti, dezvoltat de compania Euromall, activă mai ales înainte de criză şi care l-a vândut către Immofinanz în perioada de boom a pieţei imobiliare cu circa 80 mil. euro. Celelalte două centre comerciale au avut un profit mai mare ca businessul. Până la închiderea ediţiei oficialii Immofinanz nu au răspuns solicitării ZF privind aceste rezultate.