Gigantul francez Carrefour se aliază cu zeci de start-up-uri pentru a schimba faţa retailului în Noua Revoluţie Industrială

Autor: Dan Grigore Ivan 20.06.2017

Carrefour, unul dintre cei mai mari retaileri ai lumii, a prezentat, în cadrul celei de a doua ediţii a conferinţei Viva Technology din capitala Franţei, o parte din soluţiile pe care le pregăteşte compania franceză sau partenerii săi pentru a se plia noilor exigenţe generate de contextul unei lumi în profundă schimbare.

Coşuri inteligente (foto dreapta), magazine bio dedicate, reclame bazate pe holograme, realitate virtuală sau aplicaţii care permit o mai bună coordonare a lanţului de aprovizionare sunt câteva dintre inovaţiile care ar putea deveni banalităţi în următorii ani.

Viva Technology, conferinţa care a reunit 1.000 de investitori, 5.000 de start-up-uri şi 7.000 de CEO, face parte dintr-un efort mai larg al francezilor de a transforma Parisul într-un Silicon Valley al Europei.