Retailerul online ceh Notino deschide şi un magazin clasic după ce a trecut de 18 milioane de euro în 2016

Autor: Ioana Nita 20.06.2017

Grupul ceh activează pe 18 pieţe din Europa, plus SUA, dintre care 4 au fost adă­ugate anul acesta.

Retailerul online de origine cehă Notino, specializat în comercializarea de parfumuri şi alte produse cosmetice şi care deţine pe plan local magazinul aorobynotino.ro, are în plan să investească anul acesta circa 250.000 pentru deschiderea unui magazin fizic într-unul din mallurile din Bucureşti. Investiţia grupului ceh pe plan local vine în condiţiile în care piaţa din România a generat anul trecut circa 8% din afacerile totale, care s-au situat la peste 220 milioane de euro. Mai exact, acesta a realizat vânzări de peste 18 milioane de euro în 2016 pe piaţa autohtonă, plus 15% faţă de anul precedent.

Anul trecut magazinul online aorobynotino.ro, specializat în comercia­liza­rea de parfumuri şi alte produse cosmetice, parte a retailerului de origine cehă Notino, a avut vânzări de peste 18 milioane de euro, în condiţiile în care circa 8-10% din afacerile totale ale grupului sunt generate de piaţa locală.

„Circa 8-10% din cifra de afaceri totală a grupului vin din vânzările realizate în România. Încă avem potenţial să creştem foarte mult pe piaţa locală în condiţiile în care Slovacia se situează la acelaşi nivel, deşi are doar 5 milioane de locuitori. România este o piaţă de patru ori mai mare din acest punct de vedere şi cred că ar putea ajunge a doua cea mai mare piaţă din regiune pentru Notino”, a declarat Michal Zámec, fonda­torul retailerului online Notino. El a adăugat că grupul are în plan să deschidă anul acesta între 7 şi 10 magazine fizice în mai multe ţări din Europa, inclusiv România, bugetul total fiind cuprins între 2 şi 2,5 milioane de euro.