Noul proprietar al Ursus vrea să ducă brandurile premium locale de bere pe pieţele externe

Autor: Mădălina Dediu Panaete 26.06.2017

Grupul japonez Asahi, cel care a cumpărat într-o tranzacţie internaţională Ursus România, liderul pieţei de bere, a declarat la Plzen - Cehia, că are în plan extinderea brandurilor premium româneşti de bere pe pieţele internaţionale.

„Nu am achiziţionat activele SABMiller din Europa Centrală şi de Est, inclusiv din România, pentru a ne vinde brandul Asahi în regiune, ci pentru a păstra tradiţia şi istoria industriei berii în aceste cinci ţări. Ne dorim şi extinderea brandurilor premium locale pe pieţele internaţionale. Vrem să fim un jucător competitiv“, a spus Akiyoshi Koji, preşedintele Asahi Group Holdings.

„România este o piaţă care ne-a adus multe emoţii în ultimii ani, şi pozitive, şi negative“, a spus Paolo Lanzarotti, CEO al Asahi Breweries Europe. Vedem oportunităţi de creştere în România şi ar trebui să ne concentrăm pe categoria superpremium, a adăugat el.