Start-up-ul clujean Blugento, specializat în soluţii de comerţ electronic, atrage o investiţie de 120.000 de euro

Autor: Adrian Seceleanu 29.06.2017

Piaţa locală de comerţ electronic va depăşi anul acesta valoarea de 2 mld. euro, în creştere cu 25-30% faţă de anul anterior.



Blugento, un start-up clujean specializat în furnizarea de soluţii de comerţ electronic bazate pe Magento, a atras o investiţie de 120.000 de euro din partea a trei antreprenori români, care va fi utilizată pentru extinderea către două noi pieţe internaţionale (europene) şi automatizarea completă a soluţiei Blu­gento, care va permite reducerea timpului de implementare a magazinelor online şi creşterea numărului de proiecte livrate.

„Investiţia confirmă potenţialul soluţiei Blugento şi al pieţei de comerţ electronic din România, care este încă mult mai puţin dezvoltată decât în alte ţări, precum Ungaria sau Slovacia, şi de două ori sub media europeană. Această inves­tiţie ne va permite o dezvoltare accelerată şi, în curând, abordarea altor două pieţe din Europa”, spune Sandu Băbăşan, 35 de ani, CEO şi acţionar majoritar al Blugento. „Infuzia de capital reprezintă o primă rundă de investiţii, următoarea fiind programată pentru anul viitor.“

Piaţa locală de comerţ electronic va depăşi anul acesta valoarea de 2 mld. euro, în creştere cu 25-30% faţă de anul anterior, conform datelor Blugento.