Ravinder Takkar, la finalul mandatului de CEO al Vodafone România: Cred că a fost perioada cu cea mai dură competiţie, dar am avut rezultate foarte bune

Autor: Adrian Seceleanu 04.07.2017
Competiţia de pe piaţa locală de telefonie mobilă s-a acutizat la un nivel fără precedent în ultimii trei ani de zile, însă Vodafone, al doilea jucător de pe piaţă, a reuşit să obţină rezultate bune, mărindu-şi veniturile şi numărul de clienţi în condiţii de profitabilitate în ciuda acestui context, a declarat Ravinder Takkar, cel care a condus compania în perioada 2014-2017 în cadrul unei întâlniri cu media în care a făcut bilanţul perioadei petrecute în România. „Nu cred că a fost vreodată competiţia atât de dură aşa cum a fost în ultimii trei ani de zile. A fost o perioadă dificilă, dar sunt mulţumit de rezultate”, a afirmat Takkar. El a insistat asupra faptului că pe durata mandatului său a preferat să aloce bugetul de investiţii în expansiunea reţelei şi calitatea serviciilor. “Am preferat investiţiile în reţea, în servicii, acesta a fost focusul meu”. Traficul de date a crescut cu peste 800% în cei trei ani, iar cel prin reţeaua 4G de peste 25 de ori. “Imaginaţi-vă cât au avut de lucru inginerii noştri astfel încât reţeaua să susţină această evoluţie”, a punctat Takkar. În mandatul lui Ravinder Takkar numărul total de clienţi al Vodafone a crescut cu 10,2%, la 9,44 milioane, iar principalele trei companii ale grupului britanic de pe plan local au raportat un profit net cumulat de 125 mil. euro, la afaceri de 2,3 mld. euro. Profitul şi veniturile au crescut an de an, conform datelor de la Finanţe. Şeful Vodafone s-a declarat impresionat de viteza de adopţie a tehnologiei de către români, dar şi de intensitatea competiţiei - ambele peste aşteptările de la preluarea mandatului.