Businessul restaurantelor La Plăcinte s-a apropiat de 30 de milioane de lei după o creştere de aproape 15% în 2016
Compania a intrat pe piaţa din România în toamna lui 2013 şi a crescut în primii ani de viaţă puternic, uneori chiar triplându-şi businessul. Anul trecut avântul s-a temperat, dar şi expansiunea.
Lanţul de restaurante La Plăcinte are în prezent 12 unităţi în România, la fel de multe ca în urmă cu un an, arată datele de pe site-ul propriu. Dintre acestea, opt sunt în Bucureşti, iar celelalte sunt amplasate în mari oraşe ale ţării, mai exact la Iaşi, Sibiu, Braşov şi Ploieşti. În primii ani de activitate compania s-a extins puternic şi anunţa planuri ambiţioase pentru a acoperi atât Capitala, cât şi alte oraşe importante. Totuşi, în ultimul an pe site-ul companiei nu apar alte unităţi nou deschise. Reprezentanţii La Plăcinte sunt printre cei mai discreţi din piaţă, astfel că singurele informaţii disponibile sunt cele publice. În urmă cu circa doi ani, antreprenorul moldovean Andrei Tranga, care deţine businessul, a adus în România şi un al doilea format de business, pizzeriile Andy’s Pizza. Iniţial a fost deschis un local în centrul vechi al Capitalei, însă acesta a fost închis, iar businessul s-a transformat într-unul exclusiv pe zona de livrare. De altfel, şi La Plăcinte are divizie de livrare, însă doar în Bucureşti.