De ce preferăm un brand de apă în detrimentul altuia? Preşedintele grupului Romaqua: „Involuntar căutăm apa cu care am crescut în primii 10 ani”

Autor: Roana Rotaru 06.07.2017
Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group, afirmă că oamenii iau decizia de a cumpară un brand de apă în detrimentul altuia în funcţie de cât de asemănătore este apa respectivă cu apă pe care au cunsumat-o în primii zece ani de viaţă. „Fiecare îşi va caută întotdeauna involuntar apa cu care a crescut în primii 10 ani. De la naştere şi până în primii 10 ani până se formează organismul, şi o să cautaţi involuntar apa aceea care se apropie cât mai mult de matricea pe care o avea apa consumată în copilărie. Gândiţi-vă că suntem 70% apă, iar creierul e 80% apă”, a spus directorul general al Romaqua Group, la conferinţa organizată cu ocazia celebrării a zece ani de la înfiinţarea brandului Aquatique.