Agenţia de marketing afiliat 2Performant a avut venituri cu 40% mai mari în S1

Autor: Ioana Nita 07.07.2017
2Performant Network, compania locală care operează platforma de marketing afiliat 2performant.com şi agenţia de performance marketing Edge, a înregistrat în prima jumătate a acestui an afaceri cu peste 40% mai mari faţă de primele şase luni din 2016, pe fondul avansului puternic al pieţei de comerţ electronic pe plan local. Anul trecut piaţa locală de comerţ electronic s-a situat la circa 1,8 miliarde euro. „Estimările de creştere ale pieţei de comerţ electronic pentru 2017 sunt de peste 30% faţă de 2016. Observăm o creştere importantă a pieţei de e-commerce de la un an la altul, creş­terea fiind susţinută de lărgirea accesului la internet (unde un impact mare îl au telefoanele mobile) şi creşterea bugetelor de publicitate online cu accent pe zona de perfor­mance”, a declarat Dorin Boe­rescu, CEO-ul 2Performant Net­work (fosta 2Parale Afiliere). În aceste condiţii, agenţia de marketing afiliat şi-a menţinut ritmul de creştere înregistrat anul trecut şi în primele şase luni din 2017. Anul trecut cifra de afaceri a 2Performant Network s-a situat la 10,9 mil. lei, plus 40% comparativ cu 2015. Rata tot mai mare de penetrare a smartphone-urilor în rândul populaţiei a avut un impact considerabil la nivelul pieţei de comerţ electronic din România, circa 40% din totalul achiziţiilor realizate online prin intermediul 2Performant fiind făcute de pe dispozitive mobile.