Şeful Intersport: Ţinta noastră este ca în cinci ani să ajungem la o reţea de 45 de unităţi, iar magazinul online să contribuie cu 10% la business
Autor:
Cristina Roşca
11.07.2017
„Consider că anul trecut a fost unul bun, cu o creştere a cifrei de afaceri de circa 13% comparativ cu 2015. Avansul a fost susţinut de creşterea consumului care a crescut în special pe segmentul non-food“, spune Antoniu Niţuleasa (40 de ani), executivul român care conduce din poziţia de director general businessul Intersport în România. După 11 ani în care a lucrat în comerţul cu dominantă alimentară în companii precum Penny Market, Real sau Kaufland, executivul s-a alăturat echipei Intersport acum circa patru ani în poziţia de director operaţional. La scurt timp după aceea a plecat directorul general şi a ocupat el poziţia de interimar pentru un an. Ulterior a preluat conducerea businessului. Pe piaţa de peste jumătate de miliard de euro a echipamentelor sportive, potrivit estimărilor ZF, Intersport se bate atât cu jucătorii specializaţi precum Decathlon şi Hervis, dar şi cu magazinele monobrand sau multibrand ale unor companii precum Adidas sau FF Group şi cu lanţurile de hipermarketuri. Cu o cifră de afaceri de 162 mil. lei (35 mil. eur), Intersport este unul dintre cei mai mari trei jucători, podium pe care-l împarte cu Decathlon (136 mil. euro) şi FF Group, proprietarul francizelor Nike şi Converse (40 mil. euro).