Şeful Intersport: Ţinta noastră este ca în cinci ani să ajungem la o reţea de 45 de unităţi, iar magazinul online să contribuie cu 10% la business

Autor: Cristina Roşca 11.07.2017
În prezent retailerul de echipamente sportive Intersport are în România circa 30 de magazine offline şi unu online. Acesta din urmă a contribuit cu doar 1% la businessul de 160 mil. lei (35 mil. euro) anul trecut.

„Consider că anul trecut a fost unul bun, cu o creştere a cifrei de afaceri de circa 13% comparativ cu 2015. Avansul a fost susţinut de creşterea consu­mului care a crescut în special pe segmentul non-food“, spune Antoniu Niţuleasa (40 de ani), exe­cutivul român care conduce din poziţia de director general businessul Inter­sport în România. După 11 ani în care a lucrat în comerţul cu dominantă alimentară în companii precum Penny Market, Real sau Kaufland, executivul s-a alăturat echipei Intersport acum circa patru ani în poziţia de director operaţional. La scurt timp după aceea a plecat directorul general şi a ocupat el poziţia de interimar pentru un an. Ulterior a preluat conducerea businessului. Pe piaţa de peste jumătate de mi­liard de euro a echipamentelor sportive, potrivit estimărilor ZF, Intersport se bate atât cu jucătorii specializaţi precum Deca­thlon şi Hervis, dar şi cu ma­gazinele monobrand sau multibrand ale unor companii precum Adidas sau FF Group şi cu lanţurile de hiper­marketuri. Cu o cifră de afaceri de 162 mil. lei (35 mil. eur), Intersport este unul dintre cei mai mari trei jucători, podium pe care-l împarte cu De­cathlon (136 mil. euro) şi FF Group, proprietarul fran­cizelor Nike şi Converse (40 mil. euro).