Afacerile Bunge România bat pasul pe loc de patru ani. Producătorul de ulei şi-a adâncit anul trecut pierderile la 80 mil. lei, faţă de 58 mil. lei în 2015

Autor: Cristina Roşca 11.07.2017
Compania Bunge România, prin care gigantul american cu acelaşi nume îşi operează activităţile de producţie de ulei, a terminat anul trecut cu afaceri de 1,3 mld. lei, în stagnare comparativ cu 2015. De altfel, de circa patru ani nivelul busi­nessului este relativ con­stant pe o piaţă unde cei mai mari jucă­tori au la rândul lor variaţii mici de business. Bunge, cu branduri precum Floriol şi Unisol, este liderul pieţei uleiurilor vegetale după cifra de afaceri. Următorii jucători sunt Expur (cu brandul Untdelemn de la Bunica), Prutul, Ardealul sau Argus. Totuşi, Bunge şi Expur controlează aproape o treime din totalul pieţei de ulei. Alţi jucători redutabili sunt mărcile pri­vate ale retailerilor, care apar tot mai des în statisticile privind cel mai bine vândute branduri de profil.