Goldplast extinde activitatea fabricii de la Topoloveni pentru a produce pahare pentru Dom Perignon şi Veuve Clicqout
Autor:
Roxana Rosu
14.07.2017
Compania care realizează în judeţul Argeş veselă de unică folosinţă investeşte un milion de euro pentru extinderea activităţii.
Goldplast, companie italiană specializată în design, producţie şi distribuţie de accesorii pentru masă pentru industria ospitalităţii, investeşte într-o nouă linie de producţie pentru pahare turnate prin suflare. Noua unitate va fi funcţională din luna septembrie şi va avea o capacitate de producţie de peste 4 milioane de pahare pe an. La noua linie tehnologică vor fi angajaţi peste 20 de muncitori, iar 10 tehnicieni şi un inginer vor fi specializaţi pentru mentenanţă şi procese tehnologice.
„(...)Decizia producerii şi aici a celor mai pretenţioase produse marca Goldplast este una firească, ce se înscrie în strategia noastră pe termen lung Route2022, cu care ne-am propus să dublăm cifra de afaceri în următorii 6 ani“, a declarat Domenico Zaccone, preşedinte şi CEO al Goldplast Group. Compania din România a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 104 mil. lei (23 mil. euro) şi 500 de salariaţi. Businessul a rămas relativ constant. La nivel internaţional grupul are afaceri de aproape 34 mil. euro, în urcare cu circa 8%.