Blugento: Vom depăşi 250 de magazine online la finalul anului. Există o cerere foarte mare

Autor: Ioana Nita 14.07.2017
Printre clienţii companiei se numără magazine online locale precum chefmania.ro (domeniul culinar), smartprotection.ro (accesorii GSM) sau biasicom.ro (electro-IT).

Start-up-ul local Blugento, specializat în furnizarea de soluţii IT pentru industria de comerţ electronic care a primit recent o infuzie de capital de 120.000 euro, are în plan să intre până la finalul anului pe două pieţe externe şi să ajungă la un portofoliu de peste 250 de magazine online, în condiţiile în care prezenţa în mediul virtual devine tot mai necesară pentru toţi comercianţii. „Până în prezent am realizat peste 150 de magazine online. În fiecare zi avem un client nou. Estimez că la finalul anului vom depăşi pragul de 250 de clienţi, poate vom ajunge chiar la 300 de magazine online. Pe piaţă există o nevoie clară pentru o asemenea soluţie care să folosească o tehnologie atât de înaltă şi cu un pachet complet de servicii. Este cerere pe piaţă”, a declarat pentru ZF Sandu Băbăşan, CEO şi unul dintre fondatorii Blugento. El a înfiinţat start-up-ul în martie anul trecut alături de Sergiu Băbăşan (director de vânzări şi dezvoltare în cadrul Blugento) şi Vlad Stănescu (director tehnic în cadrul Blugento). Practic, dezvoltarea produsului Blugento – soluţie de comerţ electronic bazată pe platforma gigantului american Magento, cea mai populară soluţie software pentru crearea magazinelor online, a început în cadrul companiei clujene Mind Magnet. Recent, aceasta a intrat sub umbrela grupului PitechPlus. „Am început dezvoltarea produsului Blugento la începutul lui 2015 şi am avut un produs bun de comercializat în martie anul trecut. Iar odată cu atragerea primului client am înfiinţat compania Blugento SRL”, a explicat el.