Olandezii de la Aegon au înregistrat pierderi de 2,8 mil. lei din vânzarea de asigurări pe piaţa locală în 2016

Autor: Anelis Baciu 17.07.2017

Asigurătorul îşi vinde produsele în principal prin intermediul canalului de bancassurance, iar la finalul anului trecut deţinea o cotă de piaţă de circa 6%.

 



Divizia locală de asigurări a grupului olandez Aegon a înregistrat anul trecut o pierdere de 2,8 milioane de lei, de 2,5 ori mai mare decât rezultatul negativ raportat în 2015, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Adâncirea pierderilor Aegon în România s-a produs în contextul în care afacerile companiei au crescut în 2016. Primele brute subscrise au avansat cu aproape 50% faţă de 2015, până la 100 milioane de lei (22 mil. euro).

Circa 90% din totalul subscrierilor Aegon au reprezentat asigurări de viaţă, anuităţi şi asigurări de viaţă suplimentare. Compania se situează pe locul şapte în clasamentul din piaţa asigurărilor de viaţă, după Allianz-Ţiriac. Rezultatele Aegon nu apar însă în statisticile oficiale elaborate de Autoritatea de Supraveghere Financiară, întrucât compania operează local prin intermediul unei sucursale a Aegon Polonia.

Asigurătorul îşi vine produsele în principal prin intermediul canalului de bancassurance, iar la finalul anului trecut deţinea o cotă de piaţă de circa 6%. Banca Transilvania, Idea Bank şi Alpha Bank sunt principalele bănci prin care produsele Aegon sunt distribuite.