Producătorul de cosmetice Farmec continuă expansiunea în retail după ce a vândut produse de 1 milion de euro în propriile magazine în S1
Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat vânzări de peste un milion de euro prin reţeaua de magazine proprii în primele şase luni, după ce au fost deschise în acest an opt spaţii noi marca Gerovital şi are în plan continuarea extinderii. În prezent, compania deţine în total 19 magazine de brand. Dintre acestea, cele 8 magazine Farmec se află în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara. Gerovital este prezent prin magazinele de brand în Bucureşti (3 magazine), Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi şi Piatra-Neamţ. „Valoarea vânzărilor în magazinele de brand confirmă faptul că românii apreciază aceste spaţii unde, pe lângă produse cosmetice, li se oferă şi consiliere gratuită. Anul acesta, am extins reţeaua de magazine proprii cu 8 noi spaţii Gerovital. Până la finalul anului, urmează să deschidem noi magazine“, a declarat Valentin Peter, business development manager în cadrul Farmec. Magazinele Gerovital sunt amplasate în malluri, în timp ce magazinele de brand Farmec sunt situate în zonele centrale ale oraşelor, dar în afara centrelor comerciale. Din magazinele Gerovital pot fi achiziţionate produse din gamele Gerovital şi Aslavital. Magazinele Farmec oferă produse din întreg portofoliul companiei, din game precum Farmec, Gerovital, Aslavital, Doina, Nufăr şi Triumf.