Afacerile Grupului Agricola au crescut cu 6% în primul semestru, dar încasările reţelei de magazine proprii au scăzut

Autor: Roxana Rosu 20.07.2017

Grupul Agricola a înregistrat în primul semestru al anului o cifră de afaceri de 322 milioane lei, în creştere cu 6%, evoluţie susţinută de vânzările tuturor companiilor din grup care realizează şi comercializează produse sub brandul Agricola, cu excepţia operatorului reţelei de magazine, care a anunţat o diminuare a afacerilor.

Astfel, Agricola Magazine SRL (reţeaua de magazine Agricola) a avut în primele şase luni o cifră de afaceri cu 8,79% mai mică decât anul trecut.

Cifra de afaceri a grupului nu mai include şi off-urile de vânzări, potrivit legislaţiei aplicabile din 2017. Procentul de creştere a fost calculat în raport cu cifra de afaceri din primele 6 luni 2016, din care au fost scazute off-urile de vânzări (discount platit ulterior pe anumite criterii de performanta in achizitii), care la acea vreme se înregistrau, conform legii, la cheltuieli.

Agricola Internaţional SA, cea mai importantă companie a Grupului, în care sunt integrate lanţul de producţie al cărnii de pasăre şi operatorul logistic, a înregistrat în primele 6 luni o cifră de afaceri similară celei realizate anul trecut, ajungând în prezent la circa 194 mil. lei.