Businessul Floria a crescut cu 80% în primul semestru 2017, la 8,2 milioane de lei

Autor: Ioana Nita 25.07.2017

În primul semestru al acestui an, grupul Floria, specializat în distribuţia şi comercializarea de flori şi aranjamente florale, a înregistrat afaceri consolidate de  8,2 milioane lei, cu 80% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2016, potrivit reprezentanţilor grupului. Businessul grupului Floria se împarte în 3 divizii, operate de firme separate – online (Floria Network SRL), offline - florării, aranjamemte pentru evenimente şi amenajări peisagistice (Reţeaua Floria SRL) şi depozit en-gros (Floria International Wholesale SRL).

„Faţă de 2016, avem o creştere de aproape 80%, în principal pentru că depozitul en-gros şi amenajările peisagere sunt două direcţii dezvoltate în special în a doua parte a anului trecut, în prima jumătate practic nu existau, iar reţeaua de florării a crescut cu 3 spaţii (AFI Cotroceni, Băneasa Shopping City şi Ploieşti)”, a precizat directorul general pentru diviziile offline ale Floria.

În ceea ce priveşte vânzările online, acestea au înregistrat o creştere anuală de 20% în primul semestru al acestui an, florăria online generând astfel 37% din totalul afacerilor realizate în această perioadă.