Giorgio Armani îşi restrânge numărul de branduri şi reţeaua de magazine

Autor: Anca Olteanu 25.07.2017

Compania cu sediul la Milano reduce la trei numărul brandurilor, de la şapte, acestea urmând să acopere toate liniile, de la blugi, la elemente de mobilier. Armani va aduce linia haute couture Prive şi brandurile de mobilă şi de obiecte folosite în casă Armani/Casa sub umbrela Giorgio Armani, în timp ce brandurile Collezioni şi Jeans vor fi introduse sub brandul Emporio Armani.

Vânzările Armani Group au scăzut cu 5% în 2016, la 2,5 miliarde de euro, deşi profitul a crescut la 271 de milioane de euro de la 241 de milioane de euro, datorită reducerilor costurilor.

„2016 s-a dovedit a fi un an dificil pentru modă şi pentru sectorul de lux”, a declarat preşedintele şi directorul general Giorgio Armani.

Burberry Group a avut o mişcare similară, în care a combinat trei sub-branduri într-unul singur.