Americanii de la Johnson & Johnson controlează o treime din piaţa produselor de îngrijire pentru copii

Autor: Cristina Roşca 26.07.2017

Românii cheltuie anual circa 80 mil. lei pe produse de îngrijire a bebeluşilor şi a copiilor mici, piaţa fiind dominată clar de multinaţionale, arată datele compa­niei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Astfel, compa­ni­ile Johnson & John­son România, Be­ier­s­dorf România şi Avon Cosmetics Ro­mâ­­­nia au împreună mai bine de jumătate din piaţă.

„Johnson & John­­­son România a rămas liderul incon­tes­tabil al acestei pieţe şi în 2016, cu o co­tă de pia­ţă de circa 29%. Avan­­­tajul aces­tui ju­că­tor este faptul că are branduri cunos­cute şi are totodată o largă pa­letă de pro­duse spe­cifice“, spun analiştii Euro­­monitor. Pe poziţiile următoare se află Beiersdorf cu 17% cotă de piaţă în valoare şi Avon cu 11%. Grupul german Beiersdorf este activ pe această piaţă cu produsele Nivea Baby. Americanii de la Johnson & John­son au în portofoliu produse variate, de la uleiuri şi loţiuni la şampon şi balsam specializat.