FrieslandCampina: Furnizorii noştri sunt fermele cu până la 25 de vaci. Pentru fabricarea Napolact colectăm lapte doar de la fermierii locali

Autor: Laurentiu Cotu 02.08.2017

♦ Grupul FrieslandCampina România, producătorul lactatelor Napolact, mizează în acest an pe o creştere de 5-10% a afacerilor faţă de anul trecut, când compania a realizat o cifră de afaceri netă de peste 339 de milioane de lei (75,4 mil. euro) şi a revenit pe profit. 

În cursul anului trecut produ­că­to­rul de lactate a integrat ac­ti­vi­tăţile FrieslandCampina S.A, Napolact S.A şi Industrializarea Lap­telui Mureş S.A într-o sin­gu­ră entitate, FrieslandCampina SA, con­solidând, totodată, raportarea financiară. 

Ca nivel al rulajelor, compania este al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţa locală a lactatelor, după Albalact, Danone şi Olympus.

„Colectăm zilnic în jur de 200.000 de litri de lapte, în principal de la ferme cu până la 25 de vaci, fiindcă vrem să sus­ţinem şi să încurajăm afacerile de fa­milie. Pentru fabricarea produselor Napo­lact colectăm lapte doar de la fer­mierii din România, obiectivul nostru pentru acest an fiind o creştere de 5-10% a afacerilor, faţă de anul trecut“, a declarat Cornel Cărămizaru, director general al FrieslandCampina România.