Un start-up dintr-o comună din Dolj, „actor“ în finala Champions League: „Am realizat perne de decor pentru finala Champions League şi cel mai mare prosop imprimat pentru festivalul de muzică NeverSea“

Autor: Simona Tatu 04.08.2017

Compania de producţie publicitară Mediaconcept din judeţul Dolj vrea să investească 250.000 de euro pentru un nou spaţiu de producţie în parcul in­dus­trial High-Tech din Craiova, aflat în curs de amenajare.

În prezent compa­nia de­ţine o fabrică în comuna Malu Mare din judeţul Dolj. De-a lungul anilor, fabrica a realizat produse personalizate pentru diverse cluburi sportive din ţară şi din Europa, iar cel mai recent a lucrat la un proiect pentru finala Champions League şi festivalul NeverSea. 

„Anul acesta am realizat perne de decor pentru finala Champions League şi cel mai mare prosop imprimat din România de 150 de mp pentru festivalul de muzică NeverSea. Lucrăm cel mai des pentru agenţii de publicitate care se ocu­pă de zona sportivă, aşa că am lucrat pentru echipe de fotbal precum Man­ches­ter United, AS Monaco sau Olim­pique Marsseiles“, a spus Cosmin Rusu, co-proprietar al companiei Mediaconcept.